BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//WordPress - MECv6.5.5//EN
X-ORIGINAL-URL:https://porssiry.fi/
X-WR-CALNAME:P&ouml;rssi ry
X-WR-CALDESC:Jyv&auml;skyl&auml;n yliopiston kauppakorkeakoulun opiskelijat ry
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
X-MS-OLK-FORCEINSPECTOROPEN:TRUE
BEGIN:VEVENT
CLASS:PUBLIC
DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20211125T173000
DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20211125T220000
DTSTAMP:20211115T081000
UID:MEC-073b00ab99487b74b63c9a6d2b962ddc@porssiry.fi
CREATED:20211115
LAST-MODIFIED:20211115
PRIORITY:5
TRANSP:OPAQUE
SUMMARY:Viestijät & Kylterit sitsaa: 2000s
DESCRIPTION:2000-luku on täällä taas. On aika kaivaa vanhat Nokia 3310:t esille, vetää neljä toppia päällekkäin tai kiskaista ylleen Paul Frankin paita ja suunnata kohti Aalto-salia. Nimittäin torstaina 25.11. se kauan odotettu vihdoin tapahtuu – Viestijät & Kylterit -sitsit!\nMuisteletko lämmöllä Disney Channelin ohjelmia, matopelin pelailua ja parhaimpia hittibiisejä? Vai oletko kenties sitä sukupolvea, joka ei muista näistä asioista paljoakaan? Oli miten oli, nyt on aika fiilistellä 2000-lukua yhdessä punaisten, valkoisten ja vihreiden haalareiden vilinässä.\nViestijät & Kylterit -yhteistyö on pyörinyt onnistuneesti jo muutaman vuoden ajan yhdessä Parkun, Pörssin ja Lööpin välillä. Erilaisia workshoppeja ja excursioita on takana jo pidempi liuta, ja nyt onkin aika rikkoa asiatapahtumien jono ja hypätä suoraan sitsipöytään!\nLipunmyynti tapahtumaan alkaa maanantaina 15.11. kello 12:00 Kide.appissa #viestijätjakylteritsitsaa ( https://kide.app/events/0401fb5f-3120-407a-827d-96f33d4713de ) ja oman sitsilipun ostamiseen on aikaa keskiviikkoon klo 18 saakka. Ostathan lipun ainoastaan oman ainejärjestösi kannasta, sillä lipun ostaneiden jäsenyydet tarkistetaan. Lippukannat ovat osittain suhteutettu ainejärjestöjen kokoon. Suosittelemme kuitenkin olemaan valppaana, sillä mikäli jonkin ainejärjestön lippuja jää yli lipunmyynnin päätyttyä, niiden myynti avataan myös muille ainejärjestöille.\nSitsilippu sisältää kaksi mietoa juomaa ja kaksi snapsia (sekä ruoan ja haalarimerkin). Muuten tapahtumassa on OPM-periaate eli ota omat juomat mukaan. Sitsien jälkeen iloinen seurueemme jatkaa tien toisella puolella Club Escapessa!\nMITÄ Viestijät & Kylterit -sitsit\nMISSÄ Aalto-salissa\nMIKSI Koska Viestijät & Kylterit -yhteistyö, ja onhan näitä sitsejä jo odotettu!\nMILLOIN 25.11. kello 18:00, ovet 17:30\nMITÄ MAKSAA 17€ sisältäen 2 mietoa, 2 snapsia, sitsiruoan ja haalarimerkin\nMITÄ PÄÄLLE 2000-luku ja haalarit\n
URL:https://porssiry.fi/tapahtuma/viestijat-kylterit-sitsaa-2000s/
CATEGORIES:Tapahtuma
ATTACH;FMTTYPE=image/png:https://porssiry.fi/wp-content/uploads/2021/11/image.png
END:VEVENT
END:VCALENDAR
