Juli Living etsii kesäksi tiimiinsä positiivisella asenteella varustettua Customer Service Traineeta auttamaan asiakkaita vuokra-asumiseen liittyvissä kysymyksissä sekä esittelemään kohteita potentiaalisille uusille asiakkaille! Tässä tehtävässä olet olennaisessa roolissa luomassa ensiluokkaista asiakaskokemusta Juli Livingin nykyisille ja tuleville asiakkaille. Nykyisten asiakkaiden osalta tehtäviisi kuuluu auttaa asiakkaita asumiseen liittyvissä kysymyksissä ja tarvittaessa selvitellä asioita yhdessä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Vastaat yhteydenottoihin puhelimella ja sähköpostilla, ja varmistat, että asiakkaat saavat nopeasti vastauksia heitä askarruttaviin kysymyksiin. Tehtäväsi pitävät sisällään myös hallinnollisia tehtäviä, kuten vuokrasopimusten ja irtisanomisilmoitusten käsittelyä. Asiakaspalvelun lisäksi pääset osallistumaan myös vuokrauksen päivittäiseen tekemiseen. Kontaktoit Juli Livingin asunnoista kiinnostuneita potentiaalisia asiakkaita ja sovit heidän kanssaan vuokra-asuntojen esittelyjä, joita pidät kasvotusten vuokrauskohteissa.

 

Customer Service Traineen rooliin etsimme proaktiivista ongelmanratkaisijaa, joka on valmis ylittämään asiakkaiden odotukset ja tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua. Kommunikointi asiakkaiden kanssa on sinulle luontevaa ja tartut puhelimeen epäröimättä. Toivomme sinulta hyviä ihmissuhdetaitoja sekä kykyä oppia uudet järjestelmät ja työtehtävät nopeasti. Ihannetilanteessa olet jo saanut kosketuksen asiakaspalvelua ja myynnillisyyttä vaativiin tehtäviin. 

 

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä toukokuun aikana ja työskennellä täysipäiväisesti elokuun loppuun saakka. Työskentely painottuu Juli Livingin Helsingin ydinkeskustan toimistolle, mutta osittainen etätyöskentely on myös mahdollista. Aika ajoin tehtävä edellyttää myös liikkumista PK-seudun asuntokohteissa julkisilla kulkuvälineillä. Päivittäinen työskentelyaika (7,5h) ajoittuu arkipäiville klo 8-18 välille, riippuen esim. sovituista asuntonäytöistä.

 

Toivomme sinulta: 

  • Meneillään olevia korkeakouluopintoja

  • Aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä

  • Asiakaspalveluhenkisyyttä ja myynnillistä otetta – nautit työskentelystä asiakasrajapinnassa niin puhelimitse, sähköpostitse kuin kasvotusten

  • Tavoitteellista ja oma-aloitteista työskentelyotetta

  • Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi

 

Juli Living tarjoaa sinulle: 

  • Oivan mahdollisuuden syventää omaa asiantuntemustasi asiakaspalvelun parissa ja päästä tutustumaan vuokra-asumiseen toimialana

  • Mahdollisuuden olla osa modernia ja hiilineutraalia pohjoismaista vuokra-asuntotoimijaa, joka toimii alan suunnannäyttäjänä

  • Asiantuntevan ja rennon tiimin, joka tukee menestystäsi tässä roolissa

  • Kilpailukykyisen ja reilun palkkauksen, joka asettuu noin 2200 e/kk tasoon

 

Kiinnostuitko? Hae tehtävään lähettämällä CV:si sekä vastaamalla lyhyeen videokysymykseen (Miksi olet kiinnostunut Juli Livingistä ja tästä nimenomaisesta tehtävästä?) viimeistään tiistaihin 14.3.2023 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://emp.jobylon.com/applications/jobs/174418/create/. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.Tässä tehtävässä työllistyt aTalent Recruitingin työntekijäksi Juli Livingille. Juli Livingistä voit lukea lisää osoitteessa: https://juliliving.com/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin rekrytointipäällikkö Kati Hautakoski (kati.hautakoski@atalent.fi +358 50 552 0419).