Haluaisitko olla mukana järjestämässä Jyväskylän ikimuistoisimpia bileitä ja yhtä Suomen
suurimmista opiskelijatapahtumista?

Mikä on Kauppakadun Appro -tiimi?

Kauppakadun Appron projektitiimi eli tuttavallisemmin Kapprotiimi vastaa kokonaan Kauppakadun
Appron suunnittelusta ja toteutuksesta. Tiimi tulee koostumaan projektipäälliköstä ja viidestä
jäsenestä, joilla kaikilla on omat vastuualueensa. Tiimi järjestää niin Jyväskylän kuin Pörssin
isoimman opiskelijatapahtuman.
Haemme nyt tiimiin motivoituneita tekijöitä, jotka ovat valmiita tekemään Kauppakadun Approsta 2025
Suomen parhaan opiskelijaelämyksen! Näin suuren kokoluokan tapahtuman järjestäminen opettaa
paljon uutta tapahtumien järjestämisestä, organisoinnista ja on ainutlaatuinen kokemus opintojen
ohella hyvässä seurassa. Lisäksi tehtävässä pääsee tutustumaan Pörssin toimintaan ja edustamaan
Kauppakadun Approa pörssiläisille ja muille sidosryhmille. Osana projektia opit myös
työskentelemään tiimissä ja saat mahdollisesti uusia ystäviä ja suhteita loppuelämää varten.

Vuodelle 2025 etsimme seuraaviin pesteihin tekijöitä:

• Ohjelmavastaava

Ohjelmavastaavana vastaat tapahtuman asiakaskokemuksen kokonaisvaltaisesta suunnittelusta ja
toteutuksesta niin lähtöpaikalla kuin jatkoilla. Tämä uusi vastuualue tarjoaa mahdollisuuden kehittää
tapahtuman elämyksellisyyttä ja tehdä siitä ikimuistoisen kaikille osallistujille. Tehtävänkuva
muotoutuu osittain omien kiinnostuksen kohteidesi mukaan, joten pääset vaikuttamaan siihen,
millaisia elämyksiä haluat luoda tapahtumaan. Keskeisiin tehtäviin kuuluvat monipuolisen ohjelman
suunnittelu, luovien ohjelmanumeroiden ideointi sekä ostettavien palveluiden, kuten huvilaitteiden, DJ
ja juontajien, koordinointi. Ohjelmavastaavana pääset ideoimaan ja toteuttamaan erilaisia
elämyksellisiä kokonaisuuksia, joissa vain mielikuvitus on rajana. Tämä rooli tarjoaa ainutlaatuisen
mahdollisuuden vaikuttaa tapahtuman tunnelmaan ja asiakaskokemukseen!

• Markkinointivastaava

Markkinointivastaavana vastaat tapahtuman markkinoinnista monipuolisesti sen eri tiedotuskanavissa
sekä sidosryhmien kanssa toteutettavissa yhteistöissä. Pestissä pääset kehittämään suuren
tapahtuman markkinointia ja kehittämään Appron brändiä. Markkinointivastaavana sinulla on
mahdollisuus luoda ja toteuttaa brändiä tukevia kampanjoita sekä suunnitella sisältöä, joka puhuttelee
kohdeyleisöä ja vahvistaa tapahtuman mielikuvaa. Luovuus on pestissä valttia, ja graafinen
osaaminen katsotaan eduksi!

• Ravintolavastaava

Ravintolavastaavana vastaat yhteistyön rakentamisesta ja kehittämisestä ravintoloiden kanssa.
Tehtäviisi kuuluu sopimusten solmiminen sekä tiivis yhteydenpito ravintoloiden kanssa kaikissa
Approihin liittyvissä asioissa. Pääset suunnittelemaan kävijöille monipuolisen ja elämyksellisen
ravintolatarjonnan, joka vastaa asiakkaiden odotuksiin ja toiveisiin. Roolissa pääset näkemään
ravintolamaailman kulissien taakse ja luomaan hyvät suhteet paikallisiin toimijoihin — tärkeä tekijä
onnistuneen tapahtuman järjestämisessä!

• Yrityssuhdevastaava

Yrityssuhdevastaavan vastuulla on hoitaa yritysyhteistyösopimukset tapahtumaan. Sopimuksia on
paljon erilaisia ja joitakin tehdään yhteistyössä muiden tiimin jäsenten kanssa. Tässä tehtävässä
pääsee kehittämään omia B2B-myyntitaitoja ja suunnittelemaan erilaisia yhteistyövaihtoehtoja. Tässä
pestissä on erittäin hyvä mahdollisuus vaikuttaa konkreettisesti tapahtuman sisältöihin erilaisten
yritysyhteistöiden kautta.

• Asiakassuhde- ja HR-vastaava

Asiakassuhde- ja HR vastaavan vastuualueina on lipunmyynti, appropäivän työntekijät ja asiakkaat.
Hyvät vuorovaikutustaidot ja paineensietokyky korostuvat tässä tehtävässä, sillä appropäivänä
pääsee koordinoimaan ja ohjeistamaan muita. Lipunmyynnissä korostuu taito käyttää järjestelmiä.
Lisäksi ennen syksyä ehtii tekemään myös paljon muitakin hommia.

Mitä pestit edellyttävät?

Tärkeintä pestissä suoriutumisessa on motivaatio ja oma-aloitteisuus sekä mahdollisuus sitoutua
pitkäjänteiseen tekemiseen. Aiempaa kokemusta projektityöskentelystä ei tarvitse olla. Tehtävien
työmäärä vaihtelee ja siihen vaikuttaa myös oma innostuneisuus ja aktiivisuus. Vaikka jokaisella
tiimissä on omat vastuualueensa, niin hommia tehdään myös paljon yhdessä. Tiimin jäsenet auttavat
myös toisiaan eikä ketään jätetä yksin pulaan. Tärkein asia siis on, että olet motivoitunut tekemiseen!

Miten hakea?

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostiin projektipaallikko@kauppakadunappro.com.
Kerro hakemuksessa mikä yllä oleva pesti sinua kiinnostaa eniten. Vastuualueista keskustellaan lisää
myös haastatteluissa, jotka järjestetään jo hakuajan aikana ja heti sen päätettyään. Haastattelut
toteutetaan pääsääntöisesti livenä ja poikkeustilanteissa etänä. Valinnat haastatteluiden jälkeen tekee
vuoden 2025 projektipäällikkö. Haku tiimiin on auki 18.11.-1.12.2024.

Kysymyksiä tai ajatuksia pesteistä?

Pesteistä lisää voit kysellä kysy tiimeltä illassa, joka järjestetään Pyynikin Brewhousissa 19.11. kello
18-21. Paikalla on vuoden 2024 projektitiimin jäseniä ja nykyinen projektipäällikkö. Nykyiselle
projektipäällikölle voi myös laittaa matalalla kynnyksellä viestiä esimerkiksi Telegrammissa.

Lisätietoja:
Aleksandra Gukkina
Vuoden 2025 projektipäällikkö
045 35 17292
projektipaallikko@kauppakadunappro.com
www.kauppakadunappro.com